۱۳۸۶ اسفند ۱۷, جمعه

اف لاینهای دوستان شماره دو

تصور كن اگر قرار بود هر كس به اندازه ي دانش خود حرف بزند چه سكوتي بر دنيا حاكم ميشد

آدم به شش دلیل شانس آورده! چون حوا نمی تونسته بهش بگه: 1.من ادمت کردم 2.برو از شوهر مردم یاد بگیر 3.دیشب کجا بودی 4.پولاتو دادی مامانت 5.مامانم اینا 6.چرا به اون زنیکه نگاه کردی؟
اگر مثل گاو گنده باشي،ميدوشنت، اگر مثل خر قوي باشي،بارت مي كنند، اگر مثل اسب دونده باشي،سوارت مي شوند.... فقط از فهميدن تو مي ترسند. دکتر علی شریعتی

نميگم دوستت دارم نميگم عاشقتم ميگم ديونتم كه اگه يه روز ناراحتت كردم بگي بيخيال ديونست سرنوشت تصميم ميگيرد كه تو در زندگي با چه كسي ملاقات كني اما تنها قلب توست كه مي تواند تصميم بگيرد چه كسي در زندگي تو باقي ميماند
): زندگي زيباست زشتي‌هاي آن تقصير ماست، در مسيرش هرچه نازيباست آن تدبير ماست! زندگي آب رواني است روان مي‌گذرد... آنچه تقدير من و توست همان مي‌گذرد
ملاصدرا مي گويد: خداوند بي نهايت است و لامکان و بي زمان اما به قدر فهم تو کوچک مي شود و به قدر نياز تو فرود مي آيد و به قدر آرزوي تو گسترده مي شود و به قدر ايمان تو کارگشا مي شود
قاب عكستو زدم جاي ساعت ديواري از اون موقع به بعد تو شدي تمومه لحظه هام

خداوندا! اگر بخواهم آنچه در ذهن دارم با تو بگويم، هزاران جلد کتاب مي شود ولي آنچه در دل دارم يک جمله بيش نيست: دوستت دارم
زندگي گفت که آخر چه بود حاصل من؟ عشق فرمود تا چه گويد دل من,عقل ناليد کجا حل شود مشکل من , مرگ خنديد در خانه ي ويرانه ي من هيچ كس لياقت اشكهاي تو را ندارد وكسي كه چنين ارزشي دارد باعث اشك ريختن تو نميشود..
رفاقت با وفا بودن شرط مردانگي است / ورنه با يک استخوان صد سگ رفيقت مي شوند
کاشکی او بود و مرا می دید. کاشکی می شد او را ازدست نداد. نمی خواهم آنگاه که دیگر نیست به سویش بروم و هنگام نبودنش او را بخوانم. اما نمی توانم. نمی توانم حتی برای چند لحظه کوتاه به او نگاه کنم، بغض راه گلویم را می بندد. افسوس که دیگر کودکی نیستم تا تو را در آغوش بگیرم و با تو بازی کنم، پشت دیوار پنهان شوم و در خیال کودکانه خود تو را بترسانم. پدر، من هنوز هم در حسرت آن روزهایم. روزهایی که دستان گرمت به دستهای کوچک و بی جان من زندگی می داد. کاش می شد زمان را نگه داشت
به جاي باز باران با ترانه بخوانيد : باز اخوند با عمامه . با دورغ هاي فراوان .ميخورد از مال مردم و ميپرد بر کول مردم . کودکي تنبل به حوزه . همچو بلبل مدح روضه .يادم ايد ازفلسطين از بلنديهاي جولان و از دلار و نفت ايران . مي غرددر خطبه هاي روز جمعه .باز اخوند با هزاران دروغ فراوان
منتظر کسي باش که اگه حتي در ساده ترين لباس بودي تو رو به همه دنيا نشون بده و بگه اين دنياي منه

از اینکه زندگیتان پایان می یابد نترسید ...از این بترسید که زندگی را هیچ گاه آغاز نکنید





شبي خواب ديدم با خدا كنار ساحل قدم ميزنم،رد پاي هردوي ما روي ساحل بود،وقت ي برگشتم و به
گذشته نگاه كردم ديدم در موقع سخت ي تنها يك رد پا كناره ساحل است، پس به خدا گله كردم و
گفتم:خدايا چرا در موقع سخت ي مرا تنها گذشت ي، خدا لبخند ي زدو گفت :فرزندم در آن موقع تو بر دوشه
من بودي
خدايا آنکه در تنهاترين تنهايي هايم تنهاي تنهايم گذاشت تو در تنهاترين تنهايي هايش تنهايش نگذار! خدايا سرنوشت من را خير بنويس تا هرچه را که تو دير مي خواهي زود نخواهم و هر چه را که تو زود مي خواهي دير نخواهم خدايا به من ذره اي از رحمت بيکرانت را ببخش تا بتوانم آنان که محبتم را تقديمشان کردم و تحقير شدم آنان که دوستشان داشتم و دشمنم داشتند و آنان که در حقم ظلم کرده اند را ببخشم خدايا به من قلبي ده که دوست داشته باشم هر آنچه آفريده توست
تا عاقلان راهی برای خندیدن بیابند دیوانگان هزار بار خندیده اند
!
هميشه دليل شادي كسي باش نه قسمتي از شادي او، و هميشه قسمتي از غم كسي باش نه دليل غم او .اوژن استوار
وقتي که ميخواي عمق يه رودخونه رو بسنجي .هيچوقت از هر دو پات اسنفاده نکن(ضرب المثل چين

هیچ نظری موجود نیست: