۱۳۸۷ بهمن ۲۹, سه‌شنبه

زیگزاگ




بد نیست اینها را جدا جدا بببیند شاید کمکی بشه برای ..............


اف لاینها


ماهوراه اميد از کشف يک امامزاده در بين زحل و مريخ خبر داد


از يه ادم با شعور ميپرسند 22 بهمن چه روزي است ميگه روزي که خميني به ايران حمله کرد!!!


من در سرزمینی زندگی میکنم که دویدن حق کسانیست که نمیرسند و رسیدن حق کسانیست که نمیدوند


ماهواره ي بي جنبه ايراني از سياره زهره خواستگاري کرد


شباهت هاي يوزاسيف با احمدي نژاد: 1. يوزارسيف، چهره يي داشت كه آدم وقتي مي‌ديد، خود را زخمي مي‌كرد 2. زماني در دهشان گوسفند مي‌چراند و ناگهان به مقامات بالا رسيد 3. بعد از فرعون، بالاترين مقام را در كشور داشت 4. فرعون همه جوره پشتش بود و حمايتش مي‌كرد 5. كساني را كه بايست در زندان باشند، آزاد كرده بود و پست و مقام هم داده بود 6.چيزهايي ميگفت که هيچ کس باورش نميشد


کاش کودک بودم تا بزرگترین شیطنت زندگی ام نقاشی روی دیوار بود ، ای کاش کودک بودم تا از ته دل می خندیدم نه اینکه مجبور باشم همواره تبسمی تلخ بر لب داشته باشم ، ای کاش کودک بودم تا در اوج ناراحتی و درد با یک بوسه همه چیز را فراموش می کردم


دوست داشتن بهترین شکل مالکیت و مالکیت بدترین شکل دوست داشتن است


روزگارم گله مندی شده است من بگیرم تو بخندی شده است ازدلم یاد نکردی شاید،عشق هم سهمیه بندی شده است ----------------------------


عبارت «کلاه سرت گذاشتن تا زانو» یعنی چه؟ الف) فروش پراید دوگانه سوز بدون مخزن। ب) قول تحویل ال نود تا پس فردا. ج) تحویل پژو 405 با یک مأمور آتش نشانی در صندوق عقب. د) من مادرم مریضه، کارت سوختتو بده، چند لیتر بنزین بزنم




خيام اگر ز باده مستي خوش باش با ماه رخي اگر نشستي خوش باش چون عاقبت کار جهان نيستي است انکار که نيستي چو هستي


خوش باش


وقتي كه بچه بودم هر شب دعا ميكردم كه خدا يك دوچرخه به من بدهد। بعد فهميدم كه اينطوري فايده ندارد। پس يك دوچرخه دزديدم و دعا كردم كه خدا مرا ببخشد.




ماهواره اميد به علت لايي کشي بين ماهواره هاو بوق زدن بيجا و مسافر کشي بازداشت شد


هیچ چیز واقعا خراب نیست... حتی ساعتیكه از كار افتاده دو بار در روز زمان را درست نشان میدهد




"Love is always bestowed as a gift - freely, willingly and without expectation. We don't love to be loved; we love to love." Leo Buscaglia

هیچ نظری موجود نیست: