۱۳۸۵ تیر ۲, جمعه

برای شماست!!

این متنی را که میخونید فقط برای شخص شما که دارید این را میخوانید نوشته ام متاسفم که نتوانسم برای پارای از مسایل تمام و کمال بنویسم اما میدانم اون چیزی که میبایست بدانید و متوجه بشوید را حتی به تلنگری خواهید فهمید اما وجدانتون را از پاسخ محروم ندارید
پرواز بلند میبایست باشد که هر چند در تلاطم و زلزله بخواهد بر اصل پرواز اثر بگذارد نتواند جز نسیم بشود بر ایده و سلوکی که شما دارید هرزور به خود یاد اوری میکنید که باید بیدار بشویم و اون باشیم که هستیم نه اونکه برای به دست اوردنش دمی را به تمامی میبازیم برای شروع برای خودمان حتی به صورت ابتدایی هم شده یه برنامه میگذاریم توش پر از اما و خود یا و واو میگذاریم و برمیدارین که اصولمان اول برای خودمان خوشاید باشد و بعد به ثبات رسیدن مان راه رستگاری باشد و این محور عشق میایید محبت میایید و دشمنی و کینه میایید و و روز های تکراری و لحظات ناب اما دوباره میرسیم به جایی که هوس بر حواس میخواهد مستولی بشود و از راه اصول حتی به وصالی میخواهد یه چیزهایی را به قراموشی بسپاریم تا شاید چیزی که الان بهتر ین است عاید بشود
این را میدانیم که اصولی که هر شخص برای خود دارد باید یه قواعد و قوانینی با اصول دیگران هم خوانی و شیوا تر گویا شود تا بتوان زبان عشق زبان تکریم و زبان حس ماورای حیوانی را از هم تمیز دارد که توی خیلی جوامع دین میخواهد این اصل را بازی کند و و در برخی دیگر ایدولوژی خاصی که اسم اون را میشود یه رخدار بدیع به صورت دمکراتیک نامید من شخصا نمیخواهم انسان ایدالیسمی باشیم بهتر میداند رئالیسم باشم تا بطن جامع بتواند برای سوالهایی که دارم و برای پاسخهایی که دارم محل ایمنی باشد برای زمان انیم و اتیم
میشود از عبارت بالااین را به اختصار نام برد که من در مقابل حتی مخاطبم میبایست شرایطی را ایجاد کنم که ایشان با بودن من احساس شرمندگی پیش خودش نکند و من هم به همین شکل اما اگر فرضا ایشون بخواهد یه شخصیت دیگری باشد برای اینکه اینجا بماند برای اینکه بخواهد با اون به واسطه ای وصالی بیابد یه محل برای خودش بسازد که توی اون یه عالم خیالات و هپروت وجود داشته باشد چون اینجا اون همان همیشگی نیست و از کجا میداند من همان واقعی هستم و باز فرضا بداند که من هستم اون کسی که خودم را دارم نشون میدهم ایا اون برای اینکه از حقیقت خود پا فراتر گذاشته تا باشد ایا استحقاق ادمیت را دارد در صورتی که بر اصول ادمیت دارد پشت میکند
میداند جالب از این طیف میشود این را نام برد که ارامنه ایران برای ازدواج اصلا چیزی که توی اسلام به عنوان مهریه نام دارد ندارند؟
یعنی اونها باید اونقدر به چیزی که برای اون پاییند میشود ارزش قایل بشود که مغذرت میخواهم این عبارت را استفاده میکنم ترمز ایمنی نمیخواهند
امیدوارم از حرفهای نامربوطم چیزی که توی ذهنم است برداشت کرده باشید
عصاری

هیچ نظری موجود نیست: