۱۳۸۵ آبان ۷, یکشنبه

خودزنی


در روزی که خودکشی تنها راه نجات است تفکر و بدعت گذاشتن یه خاطره بد برای پرهیز از یه استواری است
میدونید که عید روزه داران در دوشنبه شب در ایران اعلام شد و بلافاصله نیز از تعطیلات سه روز ان نیز در اخبار حرف به میان امد تا همه مردم را مات و مبهوت کنند تا اگر این شکرانه را خوب تر بجا میاورند چقدر تعطیل میشند
بعد از این سورپیز مردم یا به عابر بانکها هجوم اوردند یا به پمپ بنزینها تا از این فرصت به دست امده استفاده کنند و این سایه فقط روی اقشاری بود که به طریقی به دولت وابسته بودند و کار دولتی داشتند و اما بخشش خصوصی بهت زده به دنبال راه حل این فشار اقتصادی بود که به طریقی اون را در رابطه های کاری خود بکنجاند اما ایا با حرف میشود ؟
میدونید که برخی از روزنامهای مخالف دولت مردان البته فقط به لحجه از قول خود دولت مردان اعلام کردند که این تعطیلات روزانه هشتاد میلیارد تومان هر روزی به بخش دولتی فقط ضرر زده و بس خوشبحال دولت متمبل ما که اینقدر بلند بالا میپرد
از این بگذریم برسیم به بیانات این داستاد عالی مقام اقای احمدی نژاد که فرموند دوتا بچه کم است اخه بابا برای سیرکردن این هفتاد میلیون اگر واردات نکنید که ول معطلید دیگه چه برسد به بیانات ایشون که ما مستعد 120 میلیون جمعیت هستم از کار و اشتغال که هم امنون این هفتاد میلیون دارند را حرفی به میان نیاوریم یعنی 14 درصد بیکاری و نیمی بیشتر از جمعیت کشور که زیر فقر و باقی در حد فقر هستند به جز 15 درصد که اینها را باید به این اقای ایکیو یکی بگه میدونید برای خراب کردن پایه های اقتصاد و کشور داشتن بیشتر از یه چهار سال برای ایشون خیلی زیاد است ایشون تقریبا نرسیده به نمی از این فرصت توانستند بیشتر راه را بپماییند دلار نی زاز کشور داره میرود که اقایون اون را بر تحریم خود میداندد نه امریکا تازه اگر از ابشار دوم سانتیفیوژ و مسایل ارژانتینی که ایجاد شد تا به واسطه ای شیرینکاری اقای رفسنجانی در نامه ای که منسوب به امام بود بر علیه جناه حاکم و راست را به نوعی تلافی کرده باشند تا هم ایشون اقای ولایتی از کش.ر ممنوع خروج شوند تا بفهمند که بابا اینها خیلی خرتر از این حرفها هستند
دلم برای خودم دیگه نمیسوزه چون حقم اینطور باشیم چون حرفهای من نیز اگر از سر دلسوزی بود الان باید رنگش قرمز بود تا از ته دلسوزیم را نشون میداد تاحتی خودم نیز برای خودم ناراحت میشدم برای کشورم برای ملتم اما انگار من و همه توی خوابیم
شببخیر عصاری

۱ نظر:

ناشناس گفت...

دروود بر شما
من مسلم هستم از اهواز و از طریق یکی از دوستانم که خیای از خوبی شما میگه با وبلاگتون آشنا شدم این پست شما واقعا همش حر فهای دل من بود البته نه تنها من بلکه تمام مردم بجز اون تافته های جدا بافته اون بیگانه پرستهایی که مارا به این روز گرفتار کردند همونهایی که میگفتند کشور ما غرب زده شده است باید جلوی تهاجم فرهنگی را گرفت ولی یکی نبو به این اقایون بگوید بابا عرب زدگی بهتر است یا غرب زدگی!

البته من موافق فرهنگ غرب نیستم ولی بازهم اونا در کنارش یه علم و اطلاعاتی داشت که به ما بدن ولی اینها چی
راستی من نژاد پرست نیستم و با عر ب ستیزی هم مخالفم ولی اونها در حد و اندازه ما ایرانیها نیستن
کبوتر با کبوتر باز با باز

نه اقای عصاری من ما و شما توی خواب نیستیم همه چیزو میدونیم همه میدونن ولی میدونین چرا خیلیا دم بر نمیارن
چون همه محتاج نون شب زنو بچهشونن
چون اگه چیزی بگن هیچکاری که باشون نکنن فردا شب باید دست خالی نظا ره گر گشنگی زن و بچه باشن شاید باور نکنین ولی من با


2000 کارگر کارمند سروکار دارم که
همشون همچین شرای
طی دار ند بیان اینجا میبینی که بابا استثماری که میگن اینه نه استثمار انگلیس
مجبوری کار کنی اونم با بدترین شرایط هر چی دوست دارن بهت میگن هرچی ادم حسابت نمیکنن و....... فقط وفقط بخاطر یه لقمه نون من متاهل نیستم و شاید یکی از دلایلی که تا الا ن زن نگرفتم همینه که نمی خوام اگه یه روز بهم زور گفتن به خاطر اونا ساکت شمو حرف نزنم گفتم و باز هم میگم با اینکه در استانه اخراجم
پس تو رو بخدا(تنها چیزی که برای من باقی مونده) نگیین من وشما نمدونم و بخبریمو همه تو خواب نه اینجور نیست ببخشید اگه زیادی حرف زدم
بدروود



من اگر برخیزم تو اگر برخیزی همه برمیخیزند
تو اگر بنشینی من اگر بنشینم چه کسی برمیخیزد