۱۳۸۷ اردیبهشت ۲, دوشنبه

آف لاین ها

اگر مثل گاو گنده باشي،ميدوشنت، اگر مثل خر قوي باشي،بارت مي كنند، اگر مثل اسب دونده باشي،سوارت مي شوند.... فقط از فهميدن تو مي ترسند. "دكتر علي شريعتي

تهرونیه داشته واسه آبادانیه خالی می بسته میگه: من یه سگ دارم وقتی میاد خونه درمیزنه آبادانیه میگه : ولک مگه سگت کلید نداره ؟

به آمار زمين مشكوكم !!! ،اگر اين سطح پر از آدمهاست ... پس چرا اين همه دلها تنهاهستند ؟

خيلي جالبه:
از سوسک مي ترسيم............ ....از له کردن شخصيت ديگران مثل سوسک نميترسيم.
از عنکبوت ميترسيم............ ....از اينکه تمام زندگيمون تار عنکبوت ببنده نمي ترسيم.
از خوب سرخ نشدن قورمه سبزي ميترسيم............ ....از سرخ شدن ادما از خجالت نميترسيم.
از سرما خوردگي ميترسيم............ ....از سرخورده کردن دوستامون نميترسيم. از شکستن ليوان ميترسيم............ ....از شکستن دل ادما نميترسيم.

حضور هیچ کس در زندگی ما اتفاقی نیست؛ خداوند در هر حضور رازی نهان کرده برای کمال ما، خوش آن روزی که دریابیم راز این حضور را.!


سهراب سپهری ورژن 2008: هر کجا هستم، باشم به درک! من که باید بروم! پنجره، فکر، هوا، عشق، زمین، مال خودت! من نمی دانم نان خشکی چه کم از مجری سیما دارد! تیپ را باید زد! جور دیگر اما... کار را باید جست. کار باید خود پول. کار باید کم و راحت باشد! فک و فامیل که هیچ... با همه مردم شهر پی کار باید رفت! بهترین چیز اتاقی است که از دسته چک و پول پر است! پول را زیر پل و مرکز شهر باید جست! سید خندان یه نفر....

بشر يك حشره نميتواند خلق كند ولي هزاران خدا خلق كرده است.

زندگي فرصت بس کوتاهيست تا بدانيم که مرگ ؛ آخرين نقطه پرواز پرستو ها نيست مرگ هم حادثه است...مثل افتادن برگ که بدانيم پس از خواب زمستاني خاک... نفس سبزبهاري جاريست.

روي دل نوشتم که اين منزل فروشي نيست سرايي که بيارايي و لباسي که بپوشي نيست به روي سينه بنوشتم که مشکل ميپسندم من به اصرار و استدعا به کاري که بکوشي نيست تو گفتي لاقل بگويم يکبار دوستت دارم بدان عشقم نمي آيد و اشکال از خموشي نيست.

گاهي وقتها از نردبان بالا ميرويم تا دستهاي خدا را بگيريم غافل از اينکه خدا پايين ايستاده ونرده بان رو محکم گرفته که ما نيفتيم!

شاملو: عيب کار اينجاست که من '' آنچه هستم '' را با '' آنچه بايد باشم '' اشتباه مي کنم ، خيال ميکنم آنچه بايد باشم هستم،در حاليکه آنچه هستم نبايد باشم.

هیچ نظری موجود نیست: